torsdag 21 september 2017

BrittNisse är iväg! Del 1 och 2

Vi har fått meddelanden från vår kära BrittNisse. Hen är redan ute i den stora världen och i onsdags fick vi detta meddelande:

Hej då! Nu åker jag snart från Linköping. Jag vet inte riktigt var jag kommer att hamna och jag är ganska nervös. Men det ska bli spännande att åka tåg!
Saknar er redan / BrittNisse


Igår fick vi detta:

Hej
I går hamnade jag med några som tog mig långt österut med flyg. Vi landade mitt i natten så jag vet inte hur det ser ut här ännu. Vi var dock på flygplatsen i Moskva, Ryssland. Då var jag redan trött och behövde vila.
BrittNisse


Så spännande detta är! Vilken resa BrittNisse redan hunnit med! Moskva, Ryssland...var ligger det? Hur långt borta är det?
Vi saknar dig också, BrittNisse!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar